czwartek, 9 czerwca 2011

85. walkables i 100

siema! dziś o figurkach lps walkables są to chodzące petki. moim zdaniem nie jest to zbyt dobry pomysł. trochę dziwnie wyglądają. z tym chodzeniem przypominają mi chomiczki zhu zhu. walkables to znaczy po polsku spacerem najzdolniejszy więc nic dziwnego że chodzą. a teraz kilka fotek



u foczki trochę widać że ma na brzuchu kółka.

---------------------------------------------------------------------

napewno zastanawiacie się dlaczego to 100. chodzi o to, że karolina z bloga lllpppsss.blogspot.com ma ur. i życzę jej wszystkiego naj.

---------------------------------------------------------------------
 ale chodzi mi też o to aby powiększyć reputację tego bloga więc pod tą notką zbieramy 100 komentów. to jest też na moje ur. w grudniu bo do tego momentu powinniśmy uzbierać 100 kom można pisać np. takie jak fajny blog itp. thx tym którzy chcą pomóc i uzbierać przy tej noci 100 komci.
p
a
p
a

33 komentarze:

  1. lubię twojego bloga więc popieram akcję

    OdpowiedzUsuń
  2. Blythe w nagłówku...to mnie zaszokowało...

    OdpowiedzUsuń
  3. wiem ale ja lubie moją blythe ale inne są dla mnie jak potwory jak ją w sklepie zauważyłam nie mogłam się oprzeć.

    OdpowiedzUsuń
  4. lubie twój blog więc popieram to ja mineralna
    xd

    OdpowiedzUsuń
  5. tez lubie twuj bloczek

    OdpowiedzUsuń