sobota, 4 czerwca 2011

80. wiadomości z LL

siema! dziś 2 długo oczekiwany następny odcinek wiadomości z LL. ale na początek ustawiłam na blogu że można dawać anonimowe komy więc nie ma problemu jeżeli ktoś nie ma konta a chce dać koma. dobra przejdę do rzeczy.
prezenter: Krok
  1. safari podwórkowe
  • maki i kieł organizują wyprawę safari dla mieszkańców LL.
  • konkursy: najlepszy skok do wody, najlepsz wspinaczka itp.
  • mistrzyni safari: Kama.
    2.  nowy automat z ciastkami
  • do miasta został sprowadzony automat podający ciasteczka a dokładnie beziki.
    3.   staw
  • na pobrzerzach miasta jest nowa atrakcja całodobowy staw dla lps z LL.
   4.  najczęściej odwiedzane miejsce w LL
  • portal (komputer) został wybrany za najczęściej odwiedzane miejsce w LL.
dowidzenia i zapraszam na kolejne odcinki wiadomości z Littlest Landu.
p
a
p
a

4 komentarze:

  1. ty to masz fajnie masz staw na podwórku ja mieszkam w warszawie :(

    OdpowiedzUsuń
  2. hej to ja mineralna dobrze że zrobiłaś to że można anonimowo :d

    OdpowiedzUsuń
  3. MOIM ZDANIEM WIADOMOŚCI POWINNY BYĆ DŁUŻSZE JA DZIŚ SIEDZIAŁAM OD POWROTU ZE SZKOŁY

    OdpowiedzUsuń