piątek, 29 kwietnia 2011

56. smutek

ostatnio przyszły do mnie 3 debilki i  zawaliły mi pet shopa  (biedna Flajka) , a na chodniku napisały jeszcze
,,plotkary szukajcie skarbów" jak je znajdę to będe je przepytywac czy nie mają mojego petka.
do żeczy, więc to było tak: one przychodzą do mnie ja gram w 4story xD. one sobieprzeglądają moje wszystkie szawki i się pytają ,,o oddasz mi to , albo oddaj mi tamto" itp. aż nagle najmłodsza z nich się pyta o trzymasz tu pet shopy ja głupia odpowiadam ,,tak'' nie wiem po co wpuściłam je do mnie do domu jak narazie mam tylko zaufanie do 2 moich kumpeli z podwórka. mówię dalej bo odskoczyłam trochę od tematu a więc: one wysypały moje pudełko z petkami i zaczęły je oglądać puźniej poszłam z nimi na podwórko tam trochę ich przynudzałem i poszłam do domu przeliczyłam moje petki (ale oczywiście się pomyliłam w liczeniu) i mi wyszło, że są wszystkie. następnego dnia poszłam do karoliny i opowiedziałam jej o incydencie i zaproponowałam ponowne policzenie. po 5 minutach odkryłyśmy że brakuję FLAJKI. więc wyszłyśmy na podwórko gdzie spotkałyśmy jedną z nich i wybuchła kłutnia a ta mówiła że nie ukradła mi pet shopa i zwaliła winę na swoje 2 koleżaneczki, które oczywiście sobie gdzieś pojechały i sprawa zostaje nadal nie rozwiązana.
jeśli chodzi oto że mogłam gdzieś ją zapodziać to raczej nie to nigdy nie zgubiłam pet shopa, a pozatym szukałam po całym moim domu.
papa smutno:,(

3 komentarze:

  1. Cześć jestem tutaj pierwszy raz i muszę przyznać, że jest bardzo fajny. Co do tej notki to rozumiem Cię bardzo dobrze, bo mi znikło dużo dodatków do LPS ;( Ta tło na bloga masz cudowne. Powiesz mi z kąd takie masz? I wklejam Twojego avatara na mojego bloga ;)
    Zapraszam na mojego bloga: http://pamietnik-lps.blog.pl/ Pozdrawiam Anika777

    OdpowiedzUsuń