wtorek, 26 kwietnia 2011

54. wywiad

hej! wiem, ze to już 2 moja notka dzisiaj ale mam nathnienie i chciałam przeprowadić wywiad z moją kolezanką Karoliną z bloga http://gwiazdkix.blogspot.com/


-cześć!
-cześć!
-czy mogę przeprowadzić z tobą wywiad na temat LPS?
-jasne.
-dobrze, więc ile masz LPS?
-mam mało LPS jest to 10 figurek.
-masz jakiegoś petka z SEK?
-tak i jest to słonik.
-jaki jest twój ulubiony pet shop?
-to mój pierwszy LPS czyli królik.
-zamierzasz powiększyć swoją kolekcję?
-tak, zamierzam.
-teraz najwazniejsze pytanie. czy lubisz LPS i mojego bloga?
-tak i twój blog bardzo mi się podoba.
-dziękuję za odpowiedzi na kilka moich pytań i myslę, że nie będzie to mój ostatni wywiad z tobą.
-proszę
-pa.
-pa.


                                                                                                           wywiad przeprowadziła
                                                                                                            Paulina


myślę że się podobało.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz