sobota, 26 marca 2011

30. już trzecia

dzisiejsza notka ale i za razem 30. miałam nathnienie i chciałam pisać o blythe srythe inaczej mumiach.
one są bez sensu na początek produkowali meble i ubrania dla lps aby te był nizależne i wolne a teraz wyprodukowali lalki które trzymają je na smyczy. to troce głupie bo te laleczki są zrobione z najgorszych materiałów. kilka tygodni temu byłam w sklepie z zabawkami i zauważyłam te mumie. wczoraj też tam byłam i ułożenie lalek nawet się nie zmieniło. to znaczy że nikt ich nie kupuje a ja na pewno nie tknę tego ochydztwa. chyba na stronie zwierzaczki-lps przeczytałam co będzie po ptaku kiwi i prawdo podobnie będzie to kogut ale może będzie trzeba kupić blythe, ale to tylko plotka więc... ja i tak już bym wtedy wolała zrezygnować z tego kogucika jeżeli będzie trzeba kupić to ochydztwo. ja się jeszcze zastanawiałam skąd pochodzi nazwa blythe mom zdaniem od ble! i feee! heh to na tyle a teraz kilka FOTEK





szukając tych fotek natknęłam sie na ciekawe zdjęcia blythe to jednak zwykłe lalki tylko ktoś dożucił je do petshopów było tam zdjęcie kobiety która trzymała w ręku barzo podobną do siebie lalkę blythe ale wydaje mi się że raczej kobieta nie kupiła by sobie lpska. następnie znalazłam podobny przypadek tylko dziewczynę  z podobną do siebie lalką blythe. następnie znalazłam stronę internetową na której podaje się swoje zdjęcie i robiąci lalkę za  ok80zł. w następnej notce pokażę dowód.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz